Hanna!

Wiiii! Hanna ringde mig förut. Hon har skaffat nytt abonnemang på mobilen så att hon typ ringer gratis till hemtelefoner. Jättebra jue!! Hade inte pratat med henne på jättelänge så det var roligt att höra hennes röst :) Nu kan hon ringa sin älskade storasyster ofta :)

Ska skriva ett julkort till lillasyster nu
#1 - - Hanna:

Om jag säger så här då.. jag tror att jag kan gissa vem du träffade innan. En viss utlänsk man som vi alla känner...är inte han aldeles för gammal för dig syster?

#2 - - Hanna:

Nej! Inte klå upp Brian...han är den bästa och roligaste läraren jag har. Men jag kan mobba honom tillbaka..ganska lätt eftersom han är ENGELSK HAHAHA Evil! Men vem var det då? Du kan säga det till mig. Jag är ju trots allt din syster. Jag skulle berätta för dig om jag träffade nån.

#3 - - Hanna:

Varför skriver du aldrig på din blogg för? Det var ju flera dagar sen jag ringde ju